Visa ett inlägg
Oläst 2003-03-10, 14:53 #17
ahmedo ahmedo är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Mar 2003
ahmedo ahmedo är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Mar 2003
moneypenny har rätt, men de e inte bara för att Dell ska sprida sej större så gör det, vi är sverige billigaste annons platser, till och med skit tidningar (ursäkta språket) får mer än oss, en helt ny tidning i en by får mer betalt än vad vi får...

Det som Tpoint menade var att många program i TradeDoubler får pengar varje gång nån köper en server för exempel 10.000 kronor (www.egenserver.nu) genom oss (som ingen skulle göra antar jag)...
De ger oss inga pengar för en besökare från oss som skulle vilja se hur deras servrar är uppbyggda...

Företaget vinner på det en ny besökare som kanske vill visa en kompis hur en vanlig server är uppbyggd....

Han kommer inte och komma igenom vår webbsida som förre gången, han kommer och gå direkt till www.egenserver.nu på eget hand...

Så de fick en ny besökare utan att betala ett öre...

Jag kan gå och göra samma sak, göra ett avtal med TradeDoubler och betala när någon köper en server från mej för 10.000 kronor medan jag säljer mobiltelefoner samtidigt...
Jag behöver inte betala för mobiltelefonerna, jag betalar bara för servrar som jag kan säga samtidigt att de är slut och få minst 1000 besökare genom dumma webbsidor ägare som lägger reklam för en företag som jag...

Vem är den dumma och vem är den smarta nu :wacko:
ahmedo är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat