Visa ett inlägg
Oläst 2005-08-04, 16:16 #5
stefanhansson
Guest

stefanhansson
Guest

Hej

Då ingen verkar vara intresserad av att köpa alla domänamnen i bulkpack så väljer jag nu att sälja nedan domännamn separat. Priset kommer att ligga på 70 SEK per styck för .com , och för .se kommer jag att ta 150 SEK per styck inkl moms men exkl ägarbytesavgiften(och loopia där dem flesta ligger tar inget för .com, men 350 SEK inkl moms för .se i ägarbytesavgift. Rätta mig om det är fel).

777joker.com (Lucky number seven.....joker)

777wildcards.com (Poker spelas som aldrig förr i hela världen, spela ett säkert kort och få ett bra pokernamn)

Employerlookhere.com (Arbetslös har nog alla varit nångång, en perfekt sida för dig som vill att arbetsgivaren skall se din CV)

Hugesum.com (Stora pengar, utmärkt sida för finansnytt och allt som rör ekonomi och finans)

Lasvegasswedes.com (Community för svenskar som bor i Las Vegas)

Medverka.com (....i en film, till bättre värld, mindre våld på gatorna....osv.)

Medverkan.com (Alla ska känna medverkan i det man gör)

Semlor.se (40 miljoner semlor såldes år 2004, ta del av den kakan du)

Svenskabanker.se (Bra tradedoubler ställe att få ersättning för folk som lånar pengar via internet, bra site om svenska banker, räntor, lån, senaste nytt inom finansbranschen, m.m.)

Tsunamikatastrofen.se (En sida tillängnad alla svenska offer för tsunamikatastrofen. Pengarna från försäljningen av detta domännamn går till välgörande ändamål, rädda barnen närmare bestämt)

Vardagsproblem.se (Ett forum där man kan prata om vardagsproblemen man har)

Xassa.com (Perfekt namn för branding)

Xxxfilmer.se (För dig som vill sälja erotiska filmer via nätet, eller äger ett produktionsbolag som producerar erotiska filmer)

Ta kontakt med SCB(www.scb.se) om ni vill veta hur mycket vardera bransch som ovan domännamn anspeglar på omsatte förra året, den statistiken finns till de flesta ovan domännamns branscher.

Jag är en stolt nybliven tvåbarnsfar som inte har tid längre att hålla på att sitta framför datorn, blöjbyten och nappflaskan är det som kommer att ta min tid framöver. Så passa på grabbar och tjejer och ta över erat nya skötebarn likaså i form av ett domännamn som ni kan ta väl hand och se växa , dock vill jag inte att mina döttrar ska få så många besökare som möjligt , kvaliteten är bättre än kvantiteten även om i mitt fall var det viktigt att både ha kvalitet såsom kvantitet för att få två döttrar(uppvaktning sker med pappas närvaro och under sträng övervakning, endast slips och vattenkammat duger nog bra åt pappas tjejer).

Maila ditt bud till: [email protected]

/Stefan
  Svara med citatSvara med citat