|
Supermoderator
|
|
Reg.datum: Nov 2003
|
|
Supermoderator
Reg.datum: Nov 2003
|
Många intressanta inlägg. Jag försöker besvara lite:
hubbert: Hade lite bråttom på slutet, sidorna validerar nu igen.
Om färgsättningen finns det delade meningar, en del gillar det, en del blir visst lite illamående. Lite "egen" färgsättning är det - men i de stora dragen håller jag nog fast vid den. Lite 80-tal säger Max, men det är inte avgörande. Däremot om det skrämmer iväg presumtiva kunder är det värre, men jag tror inte att det gör det. Här handlar det inte till någon del om flashighet, det är inte sådana jobb det gäller. Men kom gärna med fler argument mot färgerna.
Menyns färger ska jag dock fundera mera på, flera som har funderingar kring den, och jag kan delvis hålla med. Vi får se vad det blir för förändring.
Foto på sig själv på första sidan är det delade meningar om. Just det där fotot bör bytas ut bara jag kommer till en riktigt fotograf. Men principen att ha ett foto på innehavaren så där, det är det ju också lite delade meningar om. Jag tänker att de som verkligen kan tänka sig att köpa min tjänster är intresserade av vad det är för en person bakom detta. Då tror jag ett foto kan vara bra.
Lilla texten i övra vänstra hörnet är ju tveksam. Visst är det en SEO-tanke med den. Kanhända att jag ändå för åtgärda den lite.
Jim: Loggan var billig. Men jag vill i och för sig ha något eget, inte som alla andra, som särskiljer sig lite. Men det är klart, inte så bra om extraprislappen syns. (Jag har alltså gjort den där själv.)
|