Visa ett inlägg
Oläst 2005-07-25, 16:00 #6
festizs avatar
festiz festiz är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 302
festiz festiz är inte uppkopplad
Flitig postare
festizs avatar
 
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 302
Är jag den enda av den synpunkten att en utvecklingsmiljö ska vara 1000 gånger långsammare än en realtidsmiljö? Så att man direkt märker eventuella prestandaproblem i koden? Möjligt att man vill ha lagom mycket cpu för att klara halvsnabb filöverföring. Men om projektet inte är större än en halv gig(databas och allt inräknat) så räcker gott med DVD-backup och en 500mhzare och 128 ram. som kör wintendo 2k? Det viktigaste är ändå UPS och att backup sker till en remote-burk som på vilken annan server som helst?
festiz är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat