Visa ett inlägg
Oläst 2005-07-23, 19:47 #14
Gauss Gauss är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jul 2005
Gauss Gauss är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jul 2005
Citat:
Originally posted by grazzy@Jul 23 2005, 14:26
Gauss, du är säker på att du det inte står "internetmarknadsförare och mlm-hora" på ditt visitkort?
internetmarknadsförare och mlm-hora?

1) Jag kan inte ens sälja en tia för halva priset! :lol: Har inte sålt en enda pryl på nätet eller utanför, däremot köpt en del. Ej heller skulle jag gå in för att värva någon till något. Skiter fullkomligt i sådant jävelskap, för att vara brutal.
2) MLM är pyramidspel. Exempelvis diverse hysteriska värvningsmöten som mera liknar religiösa väckelsemöten.

Mina frågor ovan om bl.a. 12dailypro handlar om ifall programmen är lagliga eller ej, inte om de betalar! Alltför många program är scams och blåser folk iskallt, men några få betalar faktiskt.

Man får inte betalt för att värva någon till autosurfprogram, om nu den tanken skulle dyka upp. Bara för att surfa. Så jag tjänar inte ett skit på att värva någon, om det nu var det du trodde.

Det finns skojare bland autosurfprogrammen, som sagt. Vilket jag fick erfara den hårda vägen. Blev av med pengar. That´s life.

För fullständighets skull lägger jag ut namnen på bedragrna: www.surf2profit.com, www.surf2millions.com, www.realitysurfers.com. Därmed har jag besparat er den kostsamma erfarenheten. Nöjd?

Så du kallar mig okvädningsord?? pyttsan. Skärpning! :angry:

*Oopss... blir jag raderad nu?*
Gauss är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat