Visa ett inlägg
Oläst 2005-07-23, 19:29 #13
Gauss Gauss är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jul 2005
Gauss Gauss är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jul 2005
Svar: både och. Andra har testat, jag var skeptisk och tvekade länge innan jag testade själv. Och fick faktiskt utbetalt. Det finns väl ingen motsägelse i det. Och varför skulle jag ljuga om detta?? Så illvillig är jag inte att jag skulle lura in andra i rena bedrägerier. Tvärtom; jag har även krassare erfarenheter att dela med mig av, och kan varna andra för oseriösa sajter. Gratis, och utan värvning.

Blev blåst på 50 dollar var av några mindre nogräknade sajter. Om nu det kan vara till någon tröst för skeptikerna. Och jag tänker inte rekommendera någon till något, jag ställer enbart frågor om saken.

Min fråga är om sådana program är lagliga. Pyramidspel är i alla fall inte lagliga! Ett exempel som Lotteriinspektionen anger på sin hemsida är World Gamies Inc. Gick ut på att värva folk. Och det är per definition pyramidspel.

Frågan är om autosurf kan karakteriseras som Ponzis eller ej. Och om inkomst från sådan program skulle betraktas som olagligt eller ej. Tills jag kan få några seriösa svar någonstans avstår jag t.v. från allt deltagande i dylika program.
Gauss är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat