Citat:
Originally posted by Henkutt@Jul 18 2005, 13:31
Det nyaste testet i mobil visar att Tre har bäst täckning. Iallfall 3g täckning. Tre är i övrigt bäst på det mesta!
z800i är den bästa 3g-telefonen enligt samma tidning så att ha z800i med 3 låter som ett vinnande koncept!
Om någon är sugen på att skaffa tre så ger jag bästa priset. Jag kan matcha alla erbjudande på internet och i butik. PM:a vad ni vill ha så kan vi komma fram till en lösning!
|
Det blir väl lite OT men.
Tre är rejält dåliga.
Jag får väldigt ofta "Tjänsten inte tillgänglig" när jag behöver ringa, trots full täckning.
Supporten säger att jag ska starta om telefonen mer hjälp än så har jag inte fått.
Föresten, jag var i Kroatien i helgen, min gissning är att Tre inte har några avtal med några operatörer där eftersom jag nekades att logga in på något mobilnät, så fort man var i slovenien så funkade det dock igen.
Håller på med min reklamation för fullt och just nu försöker supporten muta mig med en z800i men vad hjälper det med ett sådant Kalle Anka Bolag i grunden?
Topic: Vattenfall som någon redan nämnde, har ett abonnemang hos dem, funkar bra men de verkar ha köpt lite snålt med kapacitet i nätet.
EDIT: Var nog lite väl sur.