Visa ett inlägg
Oläst 2005-07-18, 16:56 #20
Joels avatar
Joel Joel är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Nov 2003
Joel Joel är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
Joels avatar

Reg.datum: Nov 2003
Om man räknar att 3s telefoner även kan utnyttja 2g-täckning så har de faktist otroligt bra täckning, om man bara ser till 3g-nätet så kan jag hålla med om att det ligger långt ner på listan.

Köper du ett tre-abb och får en telefon på köpet samt låt säga 300 minuter/månad för 199 kr första 6 månaderna och 299 kr resterande 6 månaderna så kan ingen säga att man betalar telefonen 2-3 ggr innan abbonemanget är slut.

199*6=1200+ 299*6 =1800 ~3000 kr. Det är vad en hyffsad gsmtelefon kostar och då ingår alla minuter som du får.

---

Jag vill iaf kalla mig opartisk i denna diskussion då jag själv valt att inte använda tre, trotts ovandstående kalkyl som jag finner ofta väldigt fördelaktig för många.

Jag är (precis som någon sa) en sån som vill kunna ringa 5 minuter en månad och 500 minuter en annan. Då är Comviq Knock-out det jag vill ha. Det är(enligt mig) inte värt att betala sisådär 0.50öre/minut extra för att ha telias täckning även om comviq's är under all kritik väldigt ofta.

---

Citat:
och sedan heter väl forumet, "Webmaster Network" inte "Telecom Network" ?
Sålänge man är i off-topic forumet så tycker jag inte det behöver beröra webmasterfrågor, även om mitt mobila liv är väldigt viktigt även för webben..

/Joel
Joel är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat