Visa ett inlägg
Oläst 2005-07-16, 11:26 #49
robertsson robertsson är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Mar 2004
robertsson robertsson är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Mar 2004
Citat:
Originally posted by nomicon@Jul 16 2005, 10:45
SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA... Jag startade denna tråd igår, och ni har suttit och skitit ur er de mest 44 värdelösaste kommentarerna jag någonsin sett
Det här handlar ffs INTE om deras jäkla 4kr webbkonton, och det handlar inte heller om deras kampanj på 10.000 .se-domäner.
Vad det hela handlar om är deras standardpriser på .se-domäner, som dom köper in för 140 + moms (Inte 160 + moms som någon skrev här).
Din kommentar var inte heller så mycket bättre för majoriteten har fattat att det gäller ordinarie priset på .se.

Som jag skrev, loopia var inte störst på .se när dom sänkte priserna, dom har blivit störst tack vare sina låga priser!

När loopia sänkte priserna var dom ett litet AB utan starka ägare eller stort kapital, dom har blivit stora tack vare att dom vågade sattsa! Och konkurrenterna som då rullade tummarna och tog överpriser har nu vaknat och är avundsjuka. Sattsa kraften på att komma på egna kampanjer istället för att lägga kraften på meningslösa stämmningar som inte leder nån vart.

Jag vet inte vilka som står bakom stämmningen men dom aktiva i tråden (aleborg, sajthotellet och webbhosting) har sjunkit i anseende i mina ögon.
robertsson är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat