Visa ett inlägg
Oläst 2005-07-16, 11:10 #48
nomicon nomicon är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Aug 2003
nomicon nomicon är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Aug 2003
Citat:
Originally posted by grazzy@Jul 16 2005, 11:02
Hej nomicon. Kul att du blir upprörd av mitt och znarks inlägg. Då har du ju i alla fall läst dem.
Nu kan jag tyvärr inte ansluta till din tjänst webbhosting.nu, det går varken att pinga eller webba (resolvade manuellt och lade till i hosts efter att min proxyande dns-server vägrat transfera din dns-zone). Så jag kan inte säga något om dina priser.
Hej.
Självklart har jag läst inläggen. Sidan fungerar fint hemifrån mig, men pinga går inte, det droppas. Kanske något knas med routen ute i Svea, vad vet jag.

Jag förstår att du står på loopias sida, du får ju köpa domäner billigt, i vilket fall som helst så är det dom gör en prisdumpning, och enligt kkv så är inte det tillåtet.

Jag pratar såklart inte om deras nuvarande kampanj, utan loopia har sedan länge haft underpris på .se-domäner.

Varför drar du upp om att andra ska gå i konkurs? Det tvivlar jag på att jag kommer att göra, men det är heller inte det som det handlar om. Ska man göra buisness så ska det skötas rent och snyggt, och inte via prisdumpningar som vi i dagsläget inte vet ifall det är olagligt (på det vis loopia utfört dem på), men det återstår att se.

-Martin

Ps: Jag tar 249kr för en .se-domän.
Ds.
nomicon är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat