Visa ett inlägg
Oläst 2005-07-16, 10:45 #46
nomicon nomicon är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Aug 2003
nomicon nomicon är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Aug 2003
SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA... Jag startade denna tråd igår, och ni har suttit och skitit ur er de mest 44 värdelösaste kommentarerna jag någonsin sett!!
Det här handlar ffs INTE om deras jäkla 4kr webbkonton, och det handlar inte heller om deras kampanj på 10.000 .se-domäner.
Vad det hela handlar om är deras standardpriser på .se-domäner, som dom köper in för 140 + moms (Inte 160 + moms som någon skrev här).

Självklart så tycker väl Kalle i Gävle att detta är sketabra, nu kan han regga en .se-domän väldigt billigt. Men för oss andra webbhotell som inte har lika stora kassor som loopia är det omöjligt att sälja ut .se under inköpspris, vilket gör att många väljer loopia istället, därav en mycket, mycket legitim anmälan till kkv, och jag hoppas och ber till varenda Gud som finns att loopia åker dit så det smäller om det.

Så nu kan ni tjaffsa hur mycket ni vill, enlig lag är det förbjudet att ta ut överpris och/eller underpris, och det är precis det loopia gör, oavsett vad Grazzy, ZnArk eller ni andra säger, för det skiter jag blanka fan i.

-Martin

Edit: stavfel
nomicon är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat