oj? hmm.. positiva svar.. jag som hade räknat med skrik, våld och andra otrevligheter
Citat:
(även om jag lätt skulle kunna tänka mig att avvara en mindre peng för att få access till WN).
|
som jag ser det är det mer negativt än positivt att ta betalt för ett forum som WN. Många av WNs besökare skulle säkert kunna tänka sig att betala en slant för att få vara med här. Problemet är dock att jag har svårt att tänka mig att en gammal räv inom området är särskilt villig att betala pengar för att vara med här och ge svar på andras frågor. Om personen i fråga t.ex. varit yrkesverksam i 10-15 år tror jag denne känner sig rätt säker på sin sak och inte ser detta som något värt att betala för (hur mycket pengar det gäller är ointressant i det här fallet), men personen kan säkert tycka att det är kul att knyta nya kontakter, ge tips och berätta om sina erfarenheter. Resultatet skulle alltså enligt mig bli att Kalle 13 år spenderar 50kr av sin månadspeng till att vara medlem här, medans de gamla rävarna skulle bli färre och färre.. Tror knappast att det höjer eller ens bibehåller nivån här på WN
Peter