Visa ett inlägg
Oläst 2005-07-12, 04:04 #116
Decibels avatar
Decibel Decibel är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Aug 2003
Inlägg: 2 413
Decibel Decibel är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Decibels avatar
 
Reg.datum: Aug 2003
Inlägg: 2 413
Det handlar inte om att man inte är intresserad.

Både jag och tobbe är moderatorer, vår uppgift är att se till att nivån på WN håller hög standard och inte tar upp för mycket blaha-blaha.

Denna tråd börjar närma sig blaha-blaha, jag skulle gärna flytta den till papperskorgen, antagligen hinner tobbe före.

På WN möts professionella webmasters och övriga internetgurus som har aktiva sajter eller tjänster, när man ser trådar fyllda med 8 sidors lipande för att ett webbhotell som kostar 10-12 spänn per månad inte funkar så blir man lite fundersam på om det inte är dags att rensa upp och stärka till reglerna lite.

Kan nästan garantera att det inte finns någon, inte en enda aktör här inne som lever på sin webb-business som kör liknande webbhotell (förutom kanske nån seo-sida eller nåt). Således är dessa diskussioner också helt ointressant för dessa personer och tillför absolut ingenting till WN, och dess tilltänkta syfte.

Diskussioner om billiga webbhotell, eller tjänster som säljs för pengar som inte är motiverade mot vad man bör kräva återfinns på alla forum, vårt syfte är att slippa sådant och se till att våra medlemmar gör ett bra och gott val när dom väljer webbhotell, baserat på relevanta diskussioner om bra och tillförlitliga webbhotell eller leverantörer inom andra områden.

En leverantör som har 8 sidor med "nu funkar det, nu funkar det inte, vad händer, varför funkar det inte, hallå" är enligt mig inte en tillförlitlig leverantör, oavsett krav eller förväntningar.
Decibel är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat