Flitig postare
|
|
Reg.datum: Mar 2003
|
|
Flitig postare
Reg.datum: Mar 2003
|
Ja ni.
Själv tycker jag inte det liger så mycket på designen hatar att surfa på vissa sidor där allt liger på designen med en massa onödig skit och massor av extra onödig grafik. Jag tycker det ska vara enkelt, lätt navigerat, sköna färger för ögat =) och bra innehåll. Har man ett bra innehåll i ett bra upplägg så tycker jag designen kvittar faktist, Dom värsta sidor jag vet är såna som är uppbyggda i flash för dom känns nästan alltid sega och ofta jobbiga att läsa eller navigera på. Stavningen är väll ganska viktigt försöker själv att hålla koll på den men inte så lätt då man oftats är ordblind för sinna egena fel. Hatar dock många sidor där dom skriver "är" med "e" och liknande förkortningar tycker inte sånt ser snyggt ut.
Sen om det är lite snygg design gör inget bara det inte är överdrivet. Tex, lunarstorm eller alla andra community sider tycker jag är jävligt fula helt enkelt dom ger oftast barnsliga intryck eller oseriösa som lunarstorm med sitt j*lva h*lv*t*s "lunar" språk det är skamligt att lära ungdomar sånt som försämmrar deras stavning :angry: Läste på en sida att det är bevisat att ungdomar stavar sämre pågrund utav sånna här saker.
Jajja kanske blev lite offtopic =)
Jag reserverar mig för stavfel :P
|