Visa ett inlägg
Oläst 2005-07-09, 20:57 #3
Jesper Bs avatar
Jesper B Jesper B är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Apr 2004
Jesper B Jesper B är inte uppkopplad
Medlem
Jesper Bs avatar

Reg.datum: Apr 2004
Max: Precis som med alla drömmar måste man börja nereifrån och jag tror inte alls att det kommer vara svårt att ta mindre events från ticnet eftersom de bokas via ticnet just pga att det inte finns några riktiga alternativ, naturligtvis måste man plocka fram sin säljande sida.

När det gäller tshirts och andra saker är det inte förmedlingens bord, det är bolagets/artisternas varumärken och deras egen försäljning. Däremot är souvenirbiljetter något som jag verkligen tror på. Jag kommer sedan tidigare från tryckeribranshen o har räknat på att ganska enkelt kunna ligga mellan 5 och 10 kronor under ticnetsbiljettavgift och ändå leverera dessa biljetter. Setbacken med just de biljetterna är att ombuden isf skulle behöva göra sina bokningar online i en ÅFdel på sidan och kunden få sina biljetter hemskickade per post. Osålda biljetter får man skicka till arrangören till försäljning i dörren.

Lösningen är inte lika hitech som ett enormt bokningsystem men dock fullt ekonomiskt gångbar och fungerar utan några problem.
Jesper B är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat