Ämne: E-posthosting
Visa ett inlägg
Oläst 2005-07-07, 12:24 #17
Decibels avatar
Decibel Decibel är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Aug 2003
Decibel Decibel är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Decibels avatar

Reg.datum: Aug 2003
Citat:
Originally posted by Tomas B@Jul 7 2005, 11:11
Citat:
Jag tror alla, eller åtminstone många här på WN tycker denna regel är bra, annars skulle vi få se tjänste och produktleverantörer som svarar "jag har det, det kan vi fixa" i varenda tråd
Håller med dig, det är bra att det är lite organiserat annars så är det som du säger att det kommer in mängder med "jag har det, det kan vi fixa" i varenda tråd.

Men man måste ändå kunna lösa det på något sätt om man verkligen har en produkt som passar, hur man ska få det bra i längden är ett annan fråga.. Kanske det är enklast att bara PM'a..

Sen måste man skilja på marknadsföring eller "egen reklam" av en produkt och en rekommendation av en produkt vilket har visat sig vara svårt för alla. Tycker ni gör det bra som har så pass bra koll på WN jämfört med andra forum, fortsätt med det.
För medlemmar som vill exponera tjänster eller produkter finns annonseringsalternativet, sen om det handlar om marknadsföring eller reklam spelar ingen roll, inget sådant på WN helt enkelt .

Att erbjuda något till personer via PM är lika illa det, också något vi förbjuder, får vi tips om sådan aktivitet så agerar Admins.

Vi är inte stenhårda med detta, om en medlem kommer med mycket bra information och läsvärda inlägg är det en tillgång för WN och det modereras inte lika hårt, jämfört med en person som kanske enbart gör inlägg om den egna tjänsten/produkten i vart och vartannat inlägg.
Decibel är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat