Visa ett inlägg
Oläst 2005-07-07, 10:30 #20
Tomas B Tomas B är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Apr 2005
Tomas B Tomas B är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Apr 2005
Ego

Du har inte en aning om vad du pratar om och att du ens försöker få oss att tro att du ska veta vad du pratar om är rent ut sagt skrattretande.

Citat:
Du tillhör en av de persontyper jag ogillar mest här i världen men jag har stor respekt för att du orkar hålla på som du gör.
Om du inte gillar mig för att jag gör det jag ska göra åt mina kunder dvs sälja.... så är det inga problem.

Citat:
Personligen tror jag inte dina 5-7 dagars försök är speciellt rättvisande eftersom jag misstänker att dina "flyers" totalt saknar relevant innehåll och att de ligger uppe för kort för att verkligen slå igenom tillräckligt i sökmotorerna. *
Ego. Igen... Du har inte en aning om vad du pratar om, verkligen inte. Och att påstå att mina flyers (som är något helt annat än en fly catcher sida) saknar relevant innehåll och att det har att göra med sökmotorer är bara ett bevis på att du verkligen är "ute och cyklar". Vet du över huvudtaget vad jag pratar om? Om inte, så är det bättre att vara tyst då det mesta du säger ovan är rent ut sagt felaktigt.

Citat:
200 klick är inte heller det relevant tycker jag för om du har 200 klick av 201 hits - ja då är det bra. Har du 200 klick av 200000 hits så är det slump... Och bara för att man klickar på en annons så innebär det inte att man köper.
Vem är intresserad av hur många HITS ("How Idiots Track Success") man får? Det är antal sälj per besökare som vi är ute efter men det som mycket annat har du också totalt missat.

Ego.. Ska du för en vettig diskussion i fortsättningen så ta reda på fakta istället för att gissa eller tro hur olika saker är. Du är fullständigt ute och cyklar med vad du har sagt ovan. Väx upp, sluta svamla i mörkret och ta reda på lite mer hur det verkligen ligger till.

Hubbert

Det jag sa var att om du har testat (som du sa att du gjort) så kan du väl komma med lite tips till oss andra. Det handlade inget om att sälja några 100 % mer men det har du också missat.

Ang att sälja några hundra procent mer på ett par timmar så är du precis som ego.. Du har inte en aning om vad du pratar om och att ens försöker är skrattretande. Har du varit i den här branschen en tid så borde du veta vad jag pratar om.. Här kommer en liten vink om vad det handlar om så att du i fortsättningen kan komma med en seriös diskussion.

Det handlar om att få en viss storlek av text att sälja genom att ändra några små delar av den eller att totalt skriva om den. Det här är något som de allra flesta inte behärskar, klarar av eller vet vad det handlar om.

Så går det att sälja några hundra procent mer på ett par timmar med hjälp av en bra tidningsannons eller solo ad i ett newsletter..... Absolut! Men den som inte har tagit del av en bra SÄLJANDE annons (oavsett media) vet inte vad jag pratar om och det är ett tydligt exempel på en del av dem som har postat i den här tråden.

Bara genom att händra på din Headline eller att ändra på avslutet i texten så kan du nå betydligt bättre resultat än vad du kan tro skulle vara möjligt. För att kunna sälja så måste du i första hand få till en bra headline så att personerna öppnar brevet, läser annonsen eller fortsätter läsa på sidan. För att kunna sälja så måste du få personerna involverad i det du försöker sälja. Det är precis det här som vi gör åt våra kunder. Det har visat sig tydligt i bla DM utskick att det går att få det dubbla och mer tillbaka med en bra säljande annons istället för en dåligt utförd markndsföring..

mvh,

Tomas
Tomas B är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat