Visa ett inlägg
Oläst 2005-07-06, 21:56 #19
eg0master eg0master är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Oct 2004
eg0master eg0master är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Oct 2004
Tomas B:
Jag är verkligen imponerad över hur otroligt säljorienterad du är. Du tillhör en av de persontyper jag ogillar mest här i världen men jag har stor respekt för att du orkar hålla på som du gör. Personligen tror jag inte dina 5-7 dagars försök är speciellt rättvisande eftersom jag misstänker att dina "flyers" totalt saknar relevant innehåll och att de ligger uppe för kort för att verkligen slå igenom tillräckligt i sökmotorerna. 200 klick är inte heller det relevant tycker jag för om du har 200 klick av 201 hits - ja då är det bra. Har du 200 klick av 200000 hits så är det slump... Och bara för att man klickar på en annons så innebär det inte att man köper. Men jag kan ju ha fel - du har ju lång erfarenhet och kanske har det visat sig att dina siffror stämmer och då skall jag vara den förste att gratulera till att du hittat ett enkelt sätt att mäta framgång av en ny produktplacering.

Den slutgiltiga frågan är ju nu dock - om du nu gör allt det här - är du rik nu? Är inte det den slutgiltiga facit? Hur mycket tjänar du på ditt sätt att arbeta och hur mycket arbetar du? I mina ögon får du sälja bingolotter eller prostituera dig. skit samma. framgångenn mäts i antalet guldpåsar per nedlagd timme. Det är facit i denna diskussion.
eg0master är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat