Ämne: E-posthosting
Visa ett inlägg
Oläst 2005-07-06, 17:13 #13
Decibels avatar
Decibel Decibel är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Aug 2003
Decibel Decibel är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Decibels avatar

Reg.datum: Aug 2003
Citat:
Originally posted by Xamda@Jul 6 2005, 15:59
Tja, det finns drivor med sådana som kan tänka sig att hjälpa dig med e-posten, men lika många backar nog när du skriver "obegränsat" för det finns inget som är obegränsat. Det är lika oseriöst att erbjuda "obegränsad" trafik som att säga att man erbjuder obegränsat antal e-postkonton, lagringsplats eller vad som helst är obegränsat.

Går du till bilhandlaren och säger "jag vill ha tillgång till obegränsat antal bilar, men jag vill betala en fast summa"? Du lär ju få svaret att den fasta summan inte går att kombinera med "obegränsat". Eller...?

Specificera hur många domäner du vill lägga upp och hur många konton och hur mycket mer du behöver i tjänster kring det så kan du säkert på en bunt offerter sända till dig, annars inte (eller bara från folk som inte kan räkna och de kommer du knappast ha glädje av sedan)...

Rätta mig om jag har fel.... h34r:
Antalet kan ju vara obegränsat ändå, man kan ju t.ex. ha ett fast utrymme på t.ex. 150mb för e-post, sen får slutkunden skapa hur många pop-konton den vill men alla konton samsas om det totala utrymmet.
Decibel är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat