Visa ett inlägg
Oläst 2005-07-06, 15:29 #17
Tomas B Tomas B är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Apr 2005
Tomas B Tomas B är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Apr 2005
Hubbert..

Som jag sa så funkar det bra för mig och har så gjort sedan ett flertal år tillbaks. Om du når bättre eller sämre resultat eller har gjort fler tester eller vad dina erfarenheter nu säger så är det helt ok. Om du har testat det och kommit fram till ett sätt så att det funkar så kan du väl ge oss lite tips på hur du gör det och vad som fungerar för dig.

Citat:
Nja eftersom att du hävdar att du vet hur det skall göras för att bli framgångsrik får jag väl anse att den texten du presterar (bland ett antal kanske blivande kunder här på forumet) är ett mått på hur man skall presentera ett attraktivt koncept.
Det jag skrev ovan fungerar för mig i det här konceptet och jag hävdar inte att det är så du ska göra som du säger "för att bli framgångsrik". Det där är endast ett av många sätt att göra det på och funkar det för andra så är det bara bra.. Och nej, jag är inte ute efter att få blivande kunder från det här forumet. Vi har så vi klarar oss och om det eventuellt blir aktuellt så tar vi i första hand in redan befintliga kunder som vill fortsätta arbeta med oss.

5-7 dagar passar oss utmärkt, får vi inte den trafiken som vi eftersträvar så lägger vi den nischen åt sida och testar senare. Vårat mål är att få minst 200click från adwords per dag till vår "fly catcher" sida baserat på ett minimum av 1% som köper därav når vi vårat mål på 2-4sälj per dag.

mvh,

Tomas

edit:stavning
Tomas B är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat