Citat:
Vi är inte ute efter att skapa ett märke utan att sälja en produkt till en marknad där det redan finns hungriga köpare. Det tar ingen tid att ta fram produkten utan det lämnar vi ut åt andra bla på elance med flera..
|
Din retorik skrämmer mig ärligt talat, den får mig att tänka på telefonförsäljare. Om det som finns på
www.lodenweb.com är en "produkt" så förstår jag att du hinner med 300 / år. De där fiktiva produkterna är ungefär så nära bluff och båg man kan komma utan att det blir bedrägeri i mitt tycke.
Du sade i någon tråd att du skulle dela med dig av din information om man pmade dig, vilket jag gjorde för att reka läget lite, jag fick dock inget svar från dig trots att jag gav dig flera olika kategorier att erbjuda tips inom. Tro nu inte att det här är någon slags bitterhet pga uteblivna gratisdetaljer då jag i det läget faktiskt var beredd att betala pengar för dina tjänster. Något du snabbt och effektivt har vänt till en lätt olust.
För att inte kasta alltför mycket sten i glashus skall det sägas att även jag säljer "virtuella" produkter, men det är betydligt mindre nertonat än tomas pitchar. Dessutom är det rätt tydligt vad min produkt innehåller till skillnad från tomas vaga beskrivningar av någon slags stenbelagd motorväg till himlen.