Citat:
Det var väl när "frågan" gick över till ...
Här kommer lite grann av det som ingår i hosting paketet:
.... Det som också ingår är följande...:
|
Hur kan ni få det till egenreklam?
Varför skulle jag försöka försöka ragga 2 kunder från WN till det här programmet genom "egen reklam" då vi ändå inte tjänar något på det? och Om jag var ute efter "egen reklam" så hade jag lagt upp det på ett annat sätt..
Citat:
Kostnaden för allt ovan dvs hosting, affiliatesoftware/system, mrf tracking, ebooks, scripts, 1000tals träffsäkra besökare mm mm är endast $24.95 per månad.
|
Klart och tydligt vad som ingår och vad det kostar, inget annat.
Citat:
Det var väl kanske dina kunskaper du beskriver i din profil som tog överhand i inlägget tillslut.
|
.... ? Har överhuvudtaget inget som helst med tjänsten som jag rekommenderade och tipsade om.. Jag säljer mina kunskaper till de som är intresserade och det är just det som står i profilen inte att jag tjänar på att sälja det här paketet.
Det var tänkt som ett tips till er andra här på WN och anledningen till att tot 6 personer var inblandade i det kan ha att göra med att jag skrev det "säljande" som en viss person påpekande..
Citat:
Det blev klassat som egenreklam av 3 medlemar som anmälde inlägget. Vi var även 2 admin's och en moderator som fick utlåta oss för det var så på gränsen.
|
Wow... ursäkta att jag satte så många personer på jobb..
Jag respekterar WN's åsikter och ska försöka göra det bättre nästa gång med att inte låta fingrarna springa över tangentbordet så fort..och speciellt inte skriva tydligt och sakligt..
mvh,
/ Tomas
edit: Jag har kanske ett speciellt sätt att skriva på som inte passar alla men det är så jag alltid har gjort det, och när jag rekommenderar något så vill jag göra det så tydligt som möjligt för alla som inte har en aning om vad det är. Gäller speciellt om det är lite lång text då jag gjärna styckar upp det i punkter samt förklarar tydligt vad som ingår.
Jag är inte här för att sälja, om jag var ute efter egen reklam så hade jag berättat vilket företag pratade jag om? (som jag för övrigt varken äger, promotar eller har något samröre till..) - Vart du kan hitta tjänsten samt haft företaget i siggen eller i profilen. Jag ber om ursäkt för att vissa uppfattade det som "egen reklam" det var inte meningen.