Citat:
Jag ogillar att länka till andra forum, men i det här fallet så ta gärna en titt på WW.
|
Någon speciell tråd att läsa? Det fanns många där Joel.
Förresten, jag har fått svar från Google igen......
Vad tror ni? Jojomen, ytterligare ett standardsvar alá Google. Jag tror att de inte ens bryr sig om att läsa mina mail till dom. Helt enkelt en robot som svarar på brev med rätt "kod" d.v.s. mitt ärendenummer. Det kanske inte ens är då, det kanske är så att alla mail som går till den adressen de skickar från får ett standardsvar. För skojs skull skickade jag ett fingerat svar till den adresen från an mailadress jag ej använt hos Google. Spänt väntar jag på ett svar. Rimligtvis borde det bli ett svar typ att de inte kan hitta mitt ärende. Får jag ett standardsvar är det en robot som svarar.
Vad svaret blev..... Jo, vill jag gå vidare skall jag skicka ytterligare ett mail till deras juridiska avdelning. Kanske finns det någon människa där som kan/vill/vågar svara på mina frågor.
Det verkar nästan som om Google gått på kurs hos den svenska skattemyndigheten. Svara inte på frågor, kom med anklagelser som inte går att bevisa och där den oskyldigt anklagade skall bevisa sin oskuld, dra ut på ärendet så kanske den "skyldige" till slut tröttnar.....
Men jag ger mig som sagt inte. Jag har fått mail från flera andra som råkat ut för liknande avstängningar från Google. Det är tydligen ett stort "mörkertal", många har inte brytt sig om at de blivit avstängda, en del har blivit förbannade men knutit näven i byxfickan. Nu har de sett att problemet inte är litet.
Cint har numera också lagt upp Google bland affiliateprogram. Där kan man betygsätta och kommentera deras program. Du kan alltid gå dit och
http://www.cint.se/Sweden/asp20/Tree...r=1&RowCount=0. Kanske till och med sätta betyg på dom också.
Jag återkommer så fort det händer något nytt i ärendet.