Visa ett inlägg
Oläst 2005-07-05, 17:40 #4
Jim_Westergrens avatar
Jim_Westergren Jim_Westergren är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: May 2005
Jim_Westergren Jim_Westergren är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
Jim_Westergrens avatar

Reg.datum: May 2005
Citat:
Är det ett bra affiliateservice program som du letar efter ellen en bra affiliate?
Måste nog säga att jag inte riktigt förstår skillnaden.

Citat:
Ska du erbjuda en engågsbetalning eller residual income?
Jag fick kolla upp definitionen på "Residual income" och fann följande:

Citat:
Residual income is money you earn from your initial sales and reorders and the sales and reorders made by those you recruit and the ones they recruit, etc. This process continues to generate earnings for you long after your day-to-day attention to the "sale" or your sponsoring efforts has ended.
Enligt det så tror jag att det är det jag vill ha. Jag vill typ lägga antingen banners eller textlänkar på sidan som vänder sig till de som spelar spel och få procent av sales jag gör eller betalning av hur många unika jag skickar eller något sådant.

Citat:
Du kan annonsera med företag i alla 16 länder i EU som vi har verksamhet i. Vad du måste göra är att ansöka om att bli en s.k. cross border-affiliate. Om du vill ha tillgång till utlänska program, gör som följer:
# Registrera en webbplats med de specifikationer som den, i det här fallet, engelska webbplatsen har och nämn den till exempelvis "Min Sida" UK
# Skicka ett email till [email protected]
# Skriv en lista på de länders program du vill få tillgång till.
# Viktigt! Notera att hemsidan du ansöker med måste vara på det språk du ansöker till, annars kan vi inte godkänna dig.

När du gjort detta så kan du ansöka till program i England och eventuella andra länder du är intresserad av. Har du fler frågor så kan du antingen höra av dig till [email protected] eller posta dem här.
Tack Calle. Jag ska göra det nu.

En annan fråga:

Har hört att Poker affiliates ger bra earnings. De som spelar spel på min sida kanske även får intresse på att spela poker online. Känner ni till någon bra eller hur man får en affiliate inom detta? Kanske på TD när jag blir en s.k. cross border-affiliate, ska se.

Tack för er hjälp.
Jim_Westergren är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat