Visa ett inlägg
Oläst 2005-07-03, 17:40 #5
andla andla är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Nov 2004
andla andla är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Nov 2004
Har tittat lite på länkkataloger och dom flesta handlar om djur, idrott och olika kändisar. Jag kanske tittar på fel ställen. Har funderat också på att lägga in mig på dmoz men jag vet inte hur mycket det kan ge.
Har ni några tips på andra kataloger som är bra?
Hur många besökare fick ni när ni lade upp er på t.ex dmoz?

Vad tror ni om att starta ett googlevänligt forum?
Mitt forum jag har nu suger när det gäller google och jag funderar på att börja på nytt.

Hade en jäkla tur men hittade ett googlevänligt forum här:
http://www.free-forums.org/

För ett ämne att bygga något på så skulle jag nog behöva göra lite tester och forskning.
Mina första tankar är att bygga något baserat på populär sökningar eller bygga något på vad jag själv är intresserad av. Fast gör jag något som jag själv är intresserad av, finns det inte många sökningar.
Vad händer om man tar något alla gillar t.ex humor, dating, sex m.m så blir det mycket konkurrans och där får man väl vänta bra länge och ha en vansinnigt bra sida.
Okej var är jag nu? Misstänker att många känner igen sig här

Har gjort lite funderingar kring att läsa utländska artiklar om t.ex forskning m.m och sedan skriva lite om dom på Svenska. Vad tror ni om detta?
Har man ett forum om detta så får man också respons om vad folk tycker är intressant.

Om jag nu hittar något att skriva om så måste det väl vara något som man kan hitta reklam för. Om jag skriver om t.ex nanoforskning så hittar man inte mycket reklam som har med nano att göra. Visst jag kan skicka ut ringsignalsreklam på forumet med det blir ju inte snyggt precis och ger troligen inte mycket klick.

Är nyfiken på åsikter kring detta.
andla är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat