Citat:
Ursprungligen postat av kullervo
Citat:
Ursprungligen postat av freakalis
|
Jag tvivlar starkt på det. Hela den sajten är ju riktigt risig enligt mig. Artiklarna och nyheter är inte direkt skriva av duktiga tekniker som har koll på läget direkt. I forumet är det mest snorungar som undrar vilka minnen man kan överklocka mest med (antar jag efter endast lite erfarenhet av deras forum) etc, så jag tvivlar starkt på att duktigt datorfolk skulle orka hänga på den sajten över huvud taget.
|
Jag hänger på swec dagligen och jag tycker du har fel där. Visst finns det mycket nybörjare på forumet men det finns också väldigt mycket folk som kan sina saker. Artiklarna de har brukar vara väldigt bra och innehållsrika.
Din slutsats om att det mest hänger rika snorungar på forumet är också fel. Tvärtom skulle jag vilja hävda. Själv började jag överklocka processorn, minnet och grafikkortet eftersom jag inte hade råd med de senaste prylarna.
Nu med stängningen av Övriga diskussioner har en hel del löst folk försvunnit och kvalitén på forumet har blivit bättre igen.
Jag läser dock mest på Programmering - Webdesign - Grafisk design samt Internet - Uppkoppling - Nätverk.