 |
Medlem
|
|
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 79
|
|
Medlem
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 79
|
Det ska tydligt framgå hur lång leveranstid man har, och håller dom inte utlovade tider har de brustit i sina rutiner och då tycker jag att man ska kunna få någon kompensation.
I vår egen butik säljer vi endast varor vi har i lager och kan skicka dom med express för att få dom dagen efter, men trots det så väljer de flesta billig B-post (våra paket från 29:-) som vi sagt tar upp till en vecka att få eftersom vi väntar ihop många ordrar så det blir billigare att skicka.
Jag beställde själv från Pixmania och betalade betydligt dyrare frakt för en kamera (runt 250:-) och fick den levererad först efter två veckor. Det var en hel del strul och en massa samtal innan jag fick kameran och tillslut fick jag även lite extra Mini-DV band som plåster på såren för att de inte höll leveranstiden de utlovat.
|