Citat:
Originally posted by Yepp@Jun 22 2005, 00:49
Har inte mycket att invända, men lite...
- Gillar inte logotypen över huvudtaget - ser ut som något tråkigt WordArt-försök a la skolarbeten i högstadiet, trist typsnitt i kursiv still. Hitta på nåt roligare och få gärna in någon form av illustration eller liknande (ett moln kanske, vad vet jag)
|
heh, jo skiner väl igenom alltför mycket att jag inte är någon grafiker. hum. Får väl försöka hitta på något bättre framöver. Försökte lämna det så enkelt som möjligt eftersom det syns ännu tydligare om man försöker sig på avancerade saker
Citat:
- Välkommen-texten känns lite för mycket på något sätt, kan inte sätta fingret riktigt på vad - men lite Expressen-ökar-igen-artikel-känsla. Oavsett vilket har jag iaf hittat ett litet irriterande stavfel: ...och möjligt för dig att ta del av dygnet runt, året runt...
|
Den behöver man numera bara se en gång om man inte uttryckligen efterfrågar det (genom länken till förstasidan) så den får nog vara tills jag kommit över Expressen-stadiet

Tack för påpekandet för stavfelet! Fixat nu
Citat:
- Varför är kolontecknet efter Meny understruket?
|
Jadu, det är inte det nu längre
Citat:
- Gillar inte heller riktigt texten under loggan Varmt välkommen... - dessutom är det inte snyggt implenterad.
|
Nej, tycker också den ser malplacerad ut. Dock ser sidans helhet lite knepig ut om man tar bort den helt. Har försökt på lite olika sätt utan att få till något bättre. Men får fundera lite där. Bra att du påpekade det så det inte bara var jag som inbillade mig
Citat:
I övrigt en klockren tjänst - lycka till
|
Tackar. Jättebra kritik, ska ta och åtgärda dem så fort jag bara kan