Visa ett inlägg
Oläst 2005-06-21, 13:43 #48
TradeDoublers avatar
TradeDoubler TradeDoubler är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Nov 2004
TradeDoubler TradeDoubler är inte uppkopplad
Flitig postare
TradeDoublers avatar

Reg.datum: Nov 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas
Citat:
Ursprungligen postat av TradeDoubler
Hej hej alla,

Tänkte försöka reda ut lite frågetecken:
Citat:
- var e sidan där man kunde klippa ihop en direktlänk till en specifik URl i ett urvalt program?

Denna sida finns inte för tillfället. Den kommer dock komma tillbaka inom några veckor.

Citat:
- var hittar jag nya program som jag ej ansökt till ännu?

Med den nya sökfunktionen kan detta klaras av på ett enkelt sätt. Om man söker på program som har status "Ej Ansökt" så får man fram denna lista. Vidare så kan man också lämna alla fält tomma och söka för att få en lista på alla affiliateprogram.

Vidare så undersöker vi "Access Denied
You don't have access to this function. You might need to log in again."-problemet för tillfället och jag återkommer till så fort jag har fått besked.

Mvh Calle
TradeDoubler
Support

Får man fråga varför ni lanserar en "bantad" version där flertalet utav sidorna som fattats är sidor som många använder?

Har ni inte testat sidan korrekt innan ni lanserade det?
Detta enligt mig är iaf en skandal med tanke på eran storlek.
När man lanserar en ny design av ett system som är så pass komplext som vårat så är det väldigt tidskrävande och komplicerat att hitta alla brister innan lanseringen. Det var alltså inte avsiktligt att den nya versionen skulle vara bantad, men nu när vi har fått önskemål om specifika sidor som saknas så skall vi självklart åtgärda detta så snart som möjligt. Vi har redan åtgärdat flera problem och snart kommer ytterligare en release som löser ytterligare frågor.

Har du, eller någon annan, märkt att några fler sidor fattas så vore det toppen om detta meddelades till oss antingen här eller på [email protected].

Mvh Calle
TradeDoubler
Support
TradeDoubler är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat