Citat:
Vet också att Gate9 erbjöd detta, men efter att dom lanserat sin nya sida hittar jag inte ett skit. :/
|
Vi har gjort om både sidan och vårt utbud, därav har en del tjänster som erbjöds tidigare tagits bort. Vi vill koncentrera oss på våra kärnverksamheter för att kunna ge våra kunder så bra tjänster som möjligt. Dedikerade servrar är en av sakerna som tagits bort ut utbudet.
Citat:
Gällande Gate9 så håller jag med. Däremot sa en av delägarna förra veckan att han inte hade hört något om att de skulle ha slutat med dedikerade servrar. Deras sida säger då absolut inget annat än webbhosting. Go figure...
|
Huvudbolaget som äger Gate9 har tre stycken delägare. Två av dessa jobbar direkt med Gate9 och ingen av dessa två har fått den fråga som du delger ovan. Därför ställer jag mig väldigt undrande till vem du egentligen pratat med som säger sig vara delägare av företaget.
Det webbsidan säger är vad som erbjuds. Finns det några andra frågor är ni mycket välkomna att kontakta vår kundtjänst som kan ge er korrekta svar.
M.v.h.
Jesper Ohlsson
Gate9