Visa ett inlägg
Oläst 2003-12-02, 00:36 #9
Matss avatar
Mats Mats är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: May 2003
Mats Mats är inte uppkopplad
Supermoderator
Matss avatar

Reg.datum: May 2003
Citat:
Mitt råd är alltså att du själv anlitar Adwords, då får du full kontroll och kan bestämma hur mycket du vill betala för olika sökord och hur högt upp bland annonserna du vill hamna.
Det blir nog så, kände att jag ville vara lite bekväm, men jag lägger nog ner lite energi på adwords i stället, verkar inte vara några positiva "vibbar" mot Cibus...

Citat:
Jag föreslår att Mats spenderar en timme eller två med att hitta bra keywords & en lämplig summa att lägga per klick. Där slipper du dessutom betala i förskott, kredittid är viktigt i dagar som dessa...
Har en hög med udda sökord som jag har tänkt att lägga ut, kanske kan sätta ett lägre pris på dom och ändå hamna högt.

Citat:
Låter som bluff företaget finnmera i annan skepnad, eller så är det samma företag?
Stod på deras hemsida att dom hade Finnmera som samarbetspartner.

Citat:
Om det nu inte är så att de här hjälper dig att optimera dina nyckelord och så vidare, det kan ju alltid vara knepigt.
Oh nej, dom skulle jag få komma med själv.

Citat:
Men trots det skulle jag nog inte gå på det erbjudande du fått. Har inte alls kollat upp företaget, men det känns inte seriöst. Och 3,75 per klick känns dessutom riktigt dyrt. Du kan nog få en hel del klick för bara 0,50 (t.o.m. ord som "porr").
Oki, tack för synpunkter, nu vet jag att jag skall tacka nej när han ringer i morgon bitti...
Surt för honom som lagt ner tid på att jaga mig :lol: Thats life...
Märkligt med en "optimerings-sajt" som har PR 0 förresten...

// Mats
Mats är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat