Citat:
Vill ej ha kritik på:
> Texterna, för det står bara massa blaja hittills som jag skrivit för utfyllnad, faktiskt ingen aning vad jag skrev så struna i det!
|
Tänker ändå ge mig in i den diskussionen eftersom allt för många
ca 99.99% av alla siter precis ser ut som er gör nu så ta nedanstående
som tips på hur du ska skriva senare.
Det jag letar efter som kund är bla varför ska jag anlita er? Vad gör er unik från alla andra? Hur kan ni lösa mina problem. Det enda jag kan frå fram idag är vad ni är bra på att ni har kompetenta personer etc etc.. ta bort den delen ..
Försök att skilja er från alla andra och från alla andra 2.111.986 st sidor som säljer liknande tjänster. För mig som håller på med site copy så ser det ut precis som alla andra sidor på nätet, dvs ogenomtänkt, opersonligt och inget som hugger tag i mig som besökare. Var inte som alla andra..
Det jag försöker komma fram till är en sida som säljer och inte en sida som bara visar upp produkterna med flashig design och färgglada länkar. Visst ser det bra ut men säljer det, men det beror förståss på vad man är ute efter.
Annars.
"Fördelarna med Arrey" texten är på tok för lång. Dela upp den i fler mindre bitar med mer exakt information dvs info för mig som besökare.
"Vårt koncept- Priset spelar roll"
Varför spelar priset roll? Gör det verkligen det? Varför... Det enda som står är om er och era kunder men inget varför priset spelar roll för mig som besökare.
"Tjänster i dagsläget"
Ange inte vad NI har för tjänster utan vilka tjänster ni kan göra för OSS.
Vad du säger, inte vad du visar, bestämmer om du säljer.
/ Tomas