Visa ett inlägg
Oläst 2005-06-19, 11:14 #55
Tomas B Tomas B är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Apr 2005
Tomas B Tomas B är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Apr 2005
Citat:
Jag äger som sagt http://www.counter-strike.nu och ser tyvärr inte så stor mening med att köpa domänen för några större pengar. Domänen är busgammal och är nog inte många människor som inte hittar "rätt".
- Hittar de till counter-strike.nu så hittar de garanterat till counterstrike.nu också OM
de marknadsför sidan, ingen kan hitta rätt till en sida dem inte vet av.

Citat:
1000 unika på en månad är ju dessutom en spott i havet och inget som jag själv värderar speciellt högt.
- Nej det är inte mycket men du ska också ha i åtanke att domänen har aldrig marknadsfört sig heller och
vart tror du dessa besökare kommer ifrån idag?

Citat:
Visst jag kan tänka mig att betala själva domänkostnaden men inte mer. Så sälj den du i så fall på
SEDO så kanske någon ser något värde i den
- Jag är mycket förvånad att du som seriös siteägare/företagar inte ser något värde i den och jag
vet inte riktigt hur jag ska tolka ditt svar. Antingen så är CS på väg ner och/eller så är din site
på väg neråt? Kanske vill du inte ha någon konkurrent, jag vet inte men det låter mycket märkligt
om du fortfarande tror på en framtid för din site och CS att INTE köpa domänen som äger just
begreppet ..... counterstrike.

Eller för att citera SEDO's inlägg:

Citat:
"Det är inte många som inser värdet av att äga begreppet för den bransch man är verksam i."
Nej, det verkar inte så...

Mvh,

/ Tomas
Tomas B är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat