Visa ett inlägg
Oläst 2003-12-01, 01:37 #18
Marcuss avatar
Marcus Marcus är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Nov 2003
Marcus Marcus är inte uppkopplad
Supermoderator
Marcuss avatar

Reg.datum: Nov 2003
Citat:
På sätt och vis är namnet lite långt, och innehåller ett "ö". Men jag tycker det trots det är lätt att komma ihåg. Påhittade namn kan lätt förvillas, t.ex Andera = Tradera eller Annonera = Onanera?
nu kommer du säkerligen aldrig glömma namnet Annonera iaf? =) att det kanske förknippas med något fräckt / tabu eller liknande men ändå inte går över gränsen gör ju att man lättare lägger ordet på minne. fast visst, det har ju också sina brister. och när vi diskuterat det namnet här tillräckligt länge så är det nog snart registrerat =) brukar ju vara så.

Citat:
Nä, så länge det inte finns en svensk synonym för "annonsförmedling" så är det valda namnet det bästa. För övrigt går det ju att registrera domännamn med "ö" numera.
jo, såg att de tydligen registrerat den med ö också. även om det inte fungerar i praktiken nu så kan det ju kanske komma att fungera någorlunda i framtiden.

att göra som WN är ju bra iaf. dvs ha wn.se och webmasternetwork.se - känns lite långt att skriva webmasternetwork varje gång och därför fungerar ju wn ypperligt som redirect. finns ett ledigt domännamn som skulle passa finfint för "annonsförmedling.se" enligt mig ivf. men bryr mig inte om att nämna det här eftersom då är det väl verkligen reggat inom 24 timmar =)