Visa ett inlägg
Oläst 2005-06-16, 18:42 #39
MikaelBs avatar
MikaelB MikaelB är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jun 2005
MikaelB MikaelB är inte uppkopplad
Medlem
MikaelBs avatar

Reg.datum: Jun 2005
Hej

Oj vad svar, jag hade själv ingen aning om vad den kunde vara värd. Har ägt den i några år utan tanken på att ens sälja den, funderade för en vecka sedan på att låta den löpa ut bara men förlängde den i sista sekund. Anledningen till att jag inte haft någon vettig sida där är att jag inte är det minsta intresserad av spelet. När jag köpte domänen för tre år sedan spelade jag det dock. Blev inte av att jag gjorde något vettigt med den endå.

Idé om att skapa en sida till den, ja varför inte kanske. Har även haft idé om att ge bort gratis subdomäner/mail på den och dra in lite pengar på reklam. Dock känns det som en ganska lång domän för att ha subdomäner till. Fast å andra sidan är väl adressen lätt att komma ihåg, speciellt för dom som spelar spelet.

Hur som helst så ligger den ute för försäljning på sedo.com nu och jag väntar och ser om det kommer några bra bud där. Jag är som många skeptisk till några 10,000 SEK för den men jag har å andra sidan inte en aning om dess värde kanske.

Usch jag som trodde det bara skulle vara att sälja den och gå vidare, nu har ni fått mig på andra tankar Hur som helst har jag även fått många PM här på WN med bud om den. Jag har svarat på alla tror jag(?) och jag tänker inte sälja domänen under 6000 SEK exkl överförningsavgifter då jag eventuellt har fått lite andra planer för den.

M.v.h Mikael B
MikaelB är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat