Visa ett inlägg
Oläst 2005-06-13, 18:17 #36
jimmies avatar
jimmie jimmie är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Oct 2004
jimmie jimmie är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
jimmies avatar

Reg.datum: Oct 2004
Citat:
Originally posted by patrikweb@Jun 12 2005, 23:01
Jo, precis. Dom säger att dom är Bäst och Sveriges största Webbhotell. Sedan att ni kommenterar att ni har Sveriges högsta uptime det ger jag inte mycket för, vet själv vad man har i medel och vet att det finns många mer som har lika bra.

Sedan tycket jag det är en seriös diskution och inte någon pajkastning, var bara ett tips för visa att det går få tag i billigt diselaggrigat som klarar alla fall driva några rackskåp.

Så vad får man för svar, ett tyket svar med att "Vi är Sveriges bästa och största Webbhotell med högt uptime" Så håll käften typ. Det ser inte jag som seriöst svar, alla fall när det bara var ett tips.
Tycker snarare du inte förstår omfattningen av deras verksamhet. Om man driver en större seriös verksamhet gör man långsiktig planering. Man går inte ut helt plötsligt och köper några futtiga dieselaggregat som kan driva nån procent av datorparken, det kanske man kan göra om man har en liten verksamhet. Men för en större verksamhet kallas det kapitalförstöring och leder bara till ökade kostnader för slutkunden.

Off-topic:
Tog en titt på er hemsida(patrikweb.se), ni bör be någon korrekturläsa sidan. Ni har många särskrivningar och stavfel vilket inte ger ett speciellt seriöst intryck.
jimmie är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat