Visa ett inlägg
Oläst 2005-06-13, 10:12 #9
robertsson robertsson är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Mar 2004
robertsson robertsson är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Mar 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Robert
Citat:
Ursprungligen postat av robertsson
För varje annons som kommer upp på WN känns forumtet mindre seriöst som webbmasterforum utan mer som ett kommersiellt forum istället.
För mig känns ett kommersiellt forum mer seriöst än ett gratis är gott. Är iofs besökarna som sätter nivån, men det går (oftast) att sätta nivån på ett forum genom att ta fram den ekonomiska kniven och skära bort lite dökött...
Forumet blir så seriöst som nivån på besökarnas diskutioner. Oavsett om forumet ligger på en gratisserver eller forum som tar ut medlemsavgift kan nivån vara den samma.

Min personliga åsikt är att om vi sitter och för seriösa diskutioner och försöker hålla hög nivå. Om en användare i ett inlägg postar en affiliate-länk så blir han rättad och länken ändrad. Att det ligger 10 andra affiliatelänkar på sidan som webmastern tjänar pengar på är däremot helt ok. Visst är detta webmasterns forum och han gör precis som han vill och självklart villa han tjäna pengar som alla andra, men i mina ögon tappar han (och därmed) forumet trovärdighet. Det känns inte som om forumet är så neutralt eller opartiskt utan som om webmaster bara försöker tjäna pengar.
robertsson är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat