Citat:
Visst att man kan slarva med fakturorna och vara sen ibland, men att måndag efter månad strunta i att betala dom är ju helt oacceptabelt!
|
Det är aldrig acceptabelt av ett företag som ska ialla fall utåt vara seriöst att slarva med fakturor.
Citat:
Edit: Tycker även att en del av dom eventuella påminnelseavgifter / ränteavgifter som TD tar av ut av sina kunder ska tillfalla oss affiliates, det är lagom kul att ha XXXXX kr som ligger i "I rätt utbetalningsperiod men ej betalda fakturor av företaget" i flera månader utan att få någon kompensation för väntetiden när/om pengarna väl kommer.
|
Jag vill inte påstå att det är ovanligt att företag gör på detta viset för att dra in lite mer pengar och jag säger inte att TD gör det med vilja men att det förekommer i allt större utsträckning. Tror inte vi kommer att få ta del av påminnelseavgifter / ränteavgifter om det inte står i avtalet. Men om TD vill framstå som seriös i fortsättningen så skulle de erbjuda alla affiliates tills alla problem är lösta. Annars tror jag tyvärr att de kommer att tappa en hel del befintliga samt kommande kunder som oss tex..
Citat:
Låt företag som slarvar med fakturorna vara tvugna att gå över till att förbetala eller stäng ner dom!
|
Amen! Men högst osannolikt idag.
Just my 0.2
/ Tomas