Visa ett inlägg
Oläst 2003-11-27, 12:37 #10
Tobbe Tobbe är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2003
Tobbe Tobbe är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2003
Citat:
Originally posted by Aer@Nov 26 2003, 23:28
Förlåt dm, jag trodde detta var ett forum där man kunde diskutera olika lösningar, jag visste inte att Du sitter inne med alla svar och vet Du att bara finns pengar så löser allt sig.

Men som vanligt, ett forum för en massa kärringar som vill prata skit.
Fint litet påhopp det där, synd att du misstolkade mitt inlägg dock.

Det handlar inte om huruvida personen i fråga har pengar eller ej att lägga på marknadsföring, det handlar om att presentera olika ideer utefter vad han/hon tänkt sig. Min förfrågan efter budget var enbart till för att skära ner ett alltför brett samtalsämne till lämpliga nivåer. Jag är mycket väl medveten om att man kan driva kampanjer utan en krona i budget.

Sitta och diskutera print-advertising för tiotusentals kronor när man tänkt sig något mindre, kanske SEO i kombination med viss internetannonsering eller dylikt, känns för mig onödigt om ingen efterfrågar informationen.

Lustigt att du även tar upp boo.com, där handlade det om en helt annan sak än enbart marknadsföring av en tjänst/produkt, vilket du också hade vetat om du varit påläst. Köp hem en bok eller två om boo.com och läs om deras marknadsföring så ser du själv hur mycket av deras kapital de brände på marknadsföring, en bråkdel jämfört med vad resten av kalaset kostade.

Jag uteblir för övrigt gärna från den här tråden. Så fortsätt du diskussionen med de andra kärringarna.