Nykomling
|
|
Reg.datum: Oct 2003
|
|
Nykomling
Reg.datum: Oct 2003
|
Förlåt dm, jag trodde detta var ett forum där man kunde diskutera olika lösningar, jag visste inte att Du sitter inne med alla svar och vet Du att bara finns pengar så löser allt sig.
Jag köper det, men Du behöver inte medverka.
Jag har själv kört i olika former och VET att detta inte stämmer. Hade detta varit sant, varför gick bl a boo.com åt skogen? Jo, för att någon trodde, att satsar vi bara pengar kommer vi till himlen och nu är det bevisat att så är det inte.
Kunder är konstiga, ibland triggar dom på helt andra saker än det man har tänkt sig. Ibland kan markanden styra så att man får kunden att göra som man vill, men ibland går det inte trots att man satsar miljarder. Se bara på bankerna med Cash card, en lysande framgång som uteblev, varför? Kunderna var och är inte intresserade.
Det är inte pengar det handlar om ju förr vi är överens om detta desto närmare målet kommer vi.
Vi kommer inte att hitta den optimala lösningen, varför, förutsättningarna förändras varje dag.
Det jag ville diskutera är, hur hittar vi rätt, vad har Ni gjort som har gett framgång, vad har Ni gjort som har blivit mest skit.
Jag fick uppfattningen att detta var ett forum för företagare som är intresserade av att ventilera lösningar på problem där man inte har svaren. För har vi svaren vad skall vi då diskutera?
Men som vanligt, ett forum för en massa kärringar som vill prata skit.
Tack för mig.
Hälsningar
Anders Erlandsson
|