Citat:
Originally posted by robertsson@Jun 7 2005, 11:25
Hej Tradedoubler
Idag har vi den 7:e juni och en mängd fakturor från månadsskiftet är obetalda. Jag och andra affiliates hoppas att ni agerar i tid så att dessa betalas innan den 20:e juni när det är dags för utbetalning?
Hur går det med indrivningen av Tonerbutikens fakturor, kan man se fram emot några pengar eller ska man anse pengarna förlorade?
|
Jag håller med, hoppas TD gör något åt problemen som enligt mig bara blir värre och värre. Jag har fakturor från Flygvaruhuset som förföll 05.03.31 som jag inte har fått betalt för än. När är det dags att att ta tag i hårdhandskarna och stänga deras program om dom inte skärper sig? Visst att man kan slarva med fakturorna och vara sen ibland, men att måndag efter månad strunta i att betala dom är ju helt oacceptabelt!
Edit: Tycker även att en del av dom eventuella påminnelseavgifter / ränteavgifter som TD tar av ut av sina kunder ska tillfalla oss affiliates, det är lagom kul att ha XXXXX kr som ligger i "I rätt utbetalningsperiod men ej betalda fakturor av företaget" i flera månader utan att få någon kompensation för väntetiden när/om pengarna väl kommer.
Låt företag som slarvar med fakturorna vara tvugna att gå över till att förbetala eller stäng ner dom!
//Björn