Visa ett inlägg
Oläst 2003-11-26, 07:45 #14
Marcuss avatar
Marcus Marcus är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 2 655
Marcus Marcus är inte uppkopplad
Supermoderator
Marcuss avatar
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 2 655
Citat:
Marcus, snäll du vakna upp. Jag blir faktiskt irriterad.
du är inte den enda som är irriterad.

Citat:
3 rader består utav "oanvända domäner - resursslöeri".
RESTEN, d.v.s. majoriteten består utav reklam för din tjänst.
så du menar att min beskrivning av hur tjänsten fungerar är REKLAM? lite knepig definition på reklam faktiskt.

Citat:
Om man tillät folk posta inlägg som du gjorde utan att kvalificera dem som reklam så skulle varenda webmaster på detta forum (förutom jag , skriva ett inlägg som beskriver deras tjänst och försöka komma undan på samma sätt som du försöker. Eller jag vet inte om du försöker, du kanske bara inte fattar det hela....
anledningen till att du inte skulle göra det är väl för att du inte har några kommersiella websidor öht?
hursomhelst så handlar det ju inte om att göra reklam. varför!? skulle jag göra reklam här för min tjänst när jag har den länkad i mini-text från min egna sida? Inse fakta! Jag är inte ute efter att marknadsföra den tjänsten!

Citat:
Detta är inte en diskussion kring DOMÄNNAMN, detta är en diskussion kring en TJÄNST.
Ungefär som att någon skulle börja posta saker om Apache i detta forum...
så, var ska tjänster som berör domännamn postas någonstans då? Jag har fortfarande inte fått svar på frågan om det. dessutom beskrev jag även mina tvivel i början av mitt inlägg just för att jag tvekade till att posta här.

Citat:
Värdet utav domäner var ett exempel, det kan vara mycket annat också.
I mitt exempel skrev jag "t.ex." framför.
just det. exempelvis "värde av domäner". men var går gränsen? är ju just det som är den hårfina avvägningen.

Citat:
3 rader om att det är slöseri med att inte använda dem, resten om din tjänst. Det kallas reklam.
Hade du inte nämnt din tjänst eller något så hade det varit en annan sak.
anledningen till att jag skrev inlägget var för att jag hade åsikter angående slöseriet av domäner. dessutom ville jag ha feedback på en sådan tjänst och såg därför inga problem med att diskutera det här eftersom det berör "domännamn".

Citat:
I ditt inlägg är du exakt ute efter samma sak, fast du lägger fram det på ett annat sätt.
Annars skulle ditt inlägg inte vara i domännamnsforumet.
så du menar att det är mer reklam för att det ligger i domännamnsforumet? jag förstår inte riktigt ditt resonemang faktiskt.

Citat:
Ja, denna tråd ligger i fel kategori. Och denna tråd är i princip enbart reklam för din tjänst.
Om du vill ha feedback på din tjänst, ja då har du garanterat valt fel kategori.
det är 5% efterfrågan på åsikter från mig, 90% gnäll från dig och 5% feedback från foks. vilket var mycket relevant inlägg på min fråga.
__________________
[ Finanstips.se | Riktnummer.se | Väderlek.se | 3W.se | WWWW.se ]
. [ Marbella.se | ValutaGraf.se | Virusprogram.se | Malta Bolag.se | Växlingskontor.se ] .
Marcus är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat