Visa ett inlägg
Oläst 2003-11-26, 05:13 #7
Pekay
Guest

Pekay
Guest

Citat:
Ursprungligen postat av marcuss
Citat:
Ursprungligen postat av Pekay
Reklam skall ligga under "förmedling utav jobb och tjänster"
Eller något annat forum.
Men inte här?
det var inte tänkt som reklam utan snarare för att jag var ute efter kritik på vad andra har för åsikter om hur det skulle fungera och om det fanns intresse för det. och vad man bör tänka på när man gör nåt sånt. just eftersom det är ganska stort projekt.

är inte direkt så jag uppmanar folk att anmäla sig, i mitt inlägg. om jag är intresserad av ett samarbete så sköter jag sånt isf per PM eller epost om det öht känns aktuellt.

är ju inte första gången någon här beskrivit sitt projekt. och för att man ska kunna få feedback känns det som det är ganska viktigt att beskriva det så ingående som möjligt. vilket jag inte gjort någon annanstans. inte ens på sidorna för tjänsten - förräns nu - eftersom den är under uppstart.

ska man tolka alla våra tidigare diskussioner om subdomänstjänster som reklam då också påstår du? känns som om uppmaningar att använda en speciell tjänst är mer reklam isf. vilket det finns ganska många exempel på då man blir uppmanad att använda deras webhotell eller mobiltjänster osv..
men som jag uppfattar det så borde det väl inte vara några problem med att beskriva sin idé/tjänst huvudsaken man gör det konstruktivt och är ute efter feedback? skulle jag vara ute efter gratisreklam finns det många andra ställen att göra det på.
Ditt inlägg handlar inte om domäner utan om en tjänst du byggt.
Det är en viss skillnad, eller hur?
  Svara med citatSvara med citat