Visa ett inlägg
Oläst 2005-06-03, 14:36 #34
mazadas avatar
mazada mazada är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: May 2005
mazada mazada är inte uppkopplad
Medlem
mazadas avatar

Reg.datum: May 2005
Altus Marcus Everflod

Fick en kund för någon vecka sedan som hade blivit pålurad sk. "sökmotoroptimering" från er... stackarn betalar er över 7.000 :- för vad?
några meta taggar... och några html sidor proppade med länkar till en massa skitsidor??? 7000 kr.. är det värt... enligt min mening så är det ju NI som ska betala för att få lägga in alla dessa skitlänkar på dennes hemsida?? talade med en person på er "kundtjänst"
- Det har med pagerank och göra, vet du vad det är frågar hon mig.. Då svarar jag henne, men om inga av dessa länkar som ska in på sidan själva har någon PR... hur ska då vederbörandes sida få högre? Och dessutom, Ingen av de länkarna har ett skvatt med de orden som skulle optimeras att göra... sånt bedrägeri är vad det är... 7.000 kr... I SJÖN....

"Våra tekniker skulle nog möjligen kunna rota fram ett svar på nedanstående, dock har de inte alltid tid med mina funderingar "

Har dom tid med någonting? Finns dom överhuvudtaget?

Det dummaste av allt... ni lovade Första placering... på ett ord som kunden redan låg etta på...

Stackars kund hade ingen koll...

Jag frågade dom varför, varför anlitade ni detta företag...
- Dom ringde o tjatade hela tiden... jag ville bara bli av med dom...

Altus ... se det mer som välgörenhet än era kunder... ni gör ju inget för dom!

__________________________________________________ ____________
Till alla er andra... förlåt att detta inte handlade om ämnet... men jag såg att Altus
var representerat här.. o jag vill bara informera om vilken stor bluff det är...
mazada är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat