Visa ett inlägg
Oläst 2005-06-02, 19:00 #6
Starwebs avatar
Starweb Starweb är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Jan 2004
Starweb Starweb är inte uppkopplad
Flitig postare
Starwebs avatar

Reg.datum: Jan 2004
Har man bra priser, support och marknadsför sig i "rätt" kanaler för sin bransch så kommer e-handel bara att fortsätta stiga kraftigt de närmsta 10 åren skulle jag tro. Såpass många branscher som jag stöter på varje dag och det spelar nästan ingen roll vad man säljer bara man följer de 3 punkterna jag skrev om ovan.

Det som är kul är att branscher såsom kläder, skor osv som man normalt kan tro att man vill prova innan köp också börjar gå riktigt bra!
Det är en mycket intressant tid för e-handeln just nu, och jag väntar med spänning vad som sker härnäst.

Vet inte om det är rätt tråd men för er som inte har SÅ bra försäljning så kan ni se lite tips här från vår hemsida:
Marknadsföringstips för webbutiker

- Hoppas inte detta uppfattas som reklam utan är endast ett sätt för småföretagare att få bättre rulljans i sina butiker.
Denna "guiden" kommer kontinuerligt att vidareutvecklas de närmsta månaderna.

Ps. Glömde säga - Maila/PM:a GÄRNA in tips och råd angående "guiden", speciellt ni som har lång erfarenhet av att driva webbutiker, men även andra också. En person här kommer i sommar jobba med att bl.a bygga vidare på denna, och är tacksam för alla tips & råd.

Det är som sagt skilda upplevelser och prioriteringar i olika branscher, så även bransch-specifik information är intressant.
Tack Mats, såg ditt inlägg, mycket bra. Skicka gärna fler synpunkter .Ds
Starweb är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat