Visa ett inlägg
Oläst 2005-05-31, 16:15 #44
DistansDatas avatar
DistansData DistansData är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Jul 2004
DistansData DistansData är inte uppkopplad
Flitig postare
DistansDatas avatar

Reg.datum: Jul 2004
Tja.

Jag tycker inte att den kommentaren var onödig utan ett faktum.

Det har ju som alla har upplyst mig om att bara det att innehållet på sidan inte kommer med när man uppdaterar texten.

Det är ju bara att gå til netonnet och klicka på visa källa i menyn så ser du vad sökmotorn ser.

Direktlänkar till produkter är ju en dilemma också. Att ha en produktinfosida listad på Googles är ju ingen höjdare eftersom inte dom andra framsen kommer med.

Visst går det att använda Javascript för attsamla i hop framesen men det gillar inte Googles heller vad jag vet.

Det finns mycket nackdelar med frames som gör att det är ganska hopplöst att jobba med frames.

Fördelar ?? Jag känner inte till några, att det skulle vara kortare laddningstid på framesidor börjar ju sakna betydelse helt och hållet numera tack vare att så många har bredband och kommer att ha bredband.

En del tycker att framessiter och butiker ser estetiskt snyggare ut är en smaksak och som det bara oftast är just dom som vägrar släppa framesen som tycker, kanske inte riktigt sant men varför är det så få som använder frames om det inte vore så.
DistansData är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat