Visa ett inlägg
Oläst 2005-05-29, 21:54 #8
Eazts avatar
Eazt Eazt är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Nov 2004
Eazt Eazt är inte uppkopplad
Flitig postare
Eazts avatar

Reg.datum: Nov 2004
Citat:
Originally posted by PKaze@May 29 2005, 16:55
Tack för synpunkterna Decibel och Eazt
Jag har ändrat bakgrundsfärgen till en ljusare grå i listan, samt lagt på 2px padding-left.
Googleannonserna ändrade jag till vita med ljusgrå ram (och så ändrade jag placering på den ena, och bytte format på den andra). Jag vet inte om jag ska ha så som jag har nu att annonserna smälter in i bakgrunden, eller om jag ska ha så de bryter av?
Veckans valuta, ja det blir ju lite uppdaterande. Blir nog ett annat format istället för veckans. Kanske en icke tidsbestämd rubrik, t.ex. Fokus på: Bulgariska Leva.
Valutor.se kommer jag inte in på...
Jag har en fundering på att lägga till en portfölj för inloggade användare. Där kan man lägga till valutor som man vill ha koll på, och följa portföljens utveckling. Tänkte göra som ett litet spel av det där man får en summa pengar att investera i olika valutor, och sedan ser man vem som lyckas bäst. Borde skapa en del återkommande besökare.
Återigen, tack för synpunkterna Vill gärna ha fler
/Peter

Känns "lite" tomt till höger just nu, men det är säkert bara tillfälligt. Googleannonserna är mycket snyggare nu, men antagligen kan de bli ännu snyggare om du testar med många olika färger osv.

Hmm... såg att valutor.se är redirect till länken: Valutor.se. Testa min länk så funkar det nog bättre. För mig funkar det dock att bara skriva in "valutor.se" i adressfältet...

Riktigt smart idé det där med att man ska kunna skapa egna inloggningsportföljer! Tror att valutakurser.net kommer att bli en riktigt, riktigt bra site om du lägger ner mer tid och får in mer trevliga idéer på den!

Lycka till!
Eazt är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat