Visa ett inlägg
Oläst 2005-05-27, 11:39 #12
magzs avatar
magz magz är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jan 2004
magz magz är inte uppkopplad
Nykomling
magzs avatar

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Originally posted by jonny@May 26 2005, 16:14
Jag har använt Acme för inkasso med slutsatsen att det inte är värt det. Det tar längre tid att försöka hålla ordning på vad de gör i enskilda ärenden än att hantera dem själv.

Under det år jag använt mig av ACME har jag defintivit förlorat på det hela. Det är stört omöjligt att få fram en statusrapport på aktuella ärenden. Dessutom verkar det vara hög personalomsättning, det dyker upp nya personer och gamla verkar försvinna utan information.
Hej Jonny, du verkar ha en förmåga att öppna munnen om saker du inte känner till så speciellt bra.
Jag har arbetat på Acme i ca: 4 år, stor personal omsättning... om du räknar in säljkåren ja, men annars nej.
Om du någongång har arbetade med försäljning eller varit ansvarig för säljare så vet du hur svårt det är att svårt ha kvar en säljare mer en år när det gäller telemarketing. Annars kan jag ju meddela dig att vi inom Administration, Ekonomi, IT, Inkassohandläggningen, Fakturahandläggningen samt Backoffice bara gjort av oss med två personer under två års tid. Det kanske är mycket om man är 5 anställda men vi är i dagsläget ca: 40 personer... Så stor omsättning av folk är det ju inte. När en av våra handläggare slutade, gick vi ut med brev till de kunder som hade personen ifråga som handläggare och berättade att hon slutat hos oss och att du som kund hos Acme får en ny handläggare! ?

Svar på statusrapporten... Det tar dig som kund hos Acme ca: 1 min att få en statusrapport, man loggar in på online sidan och knappar in: Från datum - Till Datum och sedan på knappen kör och vips så har du en statusrapport i pdf på skärmen.

Vet att du kanske inte har varit 100% nöjd med vårat samarbete, men jag tycker det är dåligt av dig att sprida missvisande information på webmasternetwork om Acme. Som sagt det är väldigt viktigt att läsa igenom avtal när man ingår ett samarbete annars kan det lätt bli missförstånd.

Jag säger som jag alltid säger avtal är till för att lusläsas, inte bara skriva under!

Hoppas du förstår vad jag menar!

//Martin Kenving, Key Account Manager
magz är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat