Citat:
Om jag inte är snabb nog att larma hyrbilen.....är det ok för någon annan att ta den då ?
Nej det är stöld så länge det är du som är ägaren, är den däremot ute till salu så är det väl ok att köpa den.
|
Finns en anledning till att det stog hyrbilen.. äger du den ? Bara för att ett misstag har skett, troligtvis pga den männskliga faktorn så betyder inte det att personer som du som lever på andras missär skall vara där och norpa det som egentligen skulle vara deras. Om vi nu spekulerar i att en stor MC-klubb skulle glömma att förlänga sin domän .. Skulle du sno den ? Skulle inte tro det. det är ju skillnad på folk och folk. Skulle jag va detta företag så skulle jag driva detta till NIC (10.000:- i avgift) de skulle garanterat få tillbaka domänerna då de gjort reklam och du som sagt köpt dem i ondo. Å andra sidan finns det andra metoder som man kan ta till. ....

h34r:
Bara för att jag uttrycker vad jag tycker om avskum som du betyder inte det att jag är ett barn. Den som skall växa upp är du. med de barnsliga metoder att tjäna pengar och kunder du inte förtjänar till din så kallade affärsrörelse.
Citat:
Bravo Deeds du har verkligen gjort en suverän insats som du nu kan leva på i ditt fortsatta vuxna liv.
Kanon och grattis! Fortsätt så..Hoppas att du får nytta länge av ditt lilla paket.
|
Bara för att jag gör en självklar sak.... Betyder det att jag skall hånas för det ?