Deeds..
Alla varor/produkter som finns ute till salu är väl till för alla som är intresserade eller har jag missat något?
Citat:
Då ringde jag mina konkurenter och berättade för dom att deras .com fanns ledig. Tack vare att jag gjorde detta
så fick jag ett litet paket i min brevlåda från ett par mycket tacksamma konkurenter. Så skall man göra.
|
Bravo Deeds du har verkligen gjort en suverän insats som du nu kan leva på i ditt fortsatta vuxna liv.
Kanon och grattis! Fortsätt så..Hoppas att du får nytta länge av ditt lilla paket.
Citat:
Finns inte ord för vad jag tycker om folk som dig. Det skitsnacket du kör med "jag har inte gjort nått fel bjäbb bjäbb bjäbb....
" Legalt kanske du inte gjort fel men moraliskt sett så är du en patetisk liten sk*t. Fy fan att det finns folk som bara vill sabba....
|
Deeds. Väx upp! Du måste kunna hantera en diskussion på ett moget sätt precis som marcuss och alla andra i den här tråden
har gjort fast vi inte tycker lika om alla saker men du har kanske inte kommit dit än..
Citat:
Om jag inte är snabb nog att larma hyrbilen.....är det ok för någon annan att ta den då ?
|
Nej det är stöld så länge det är du som är ägaren, är den däremot ute till salu så är det väl ok att köpa den..
Citat:
I detta fallet är dina affärsmetoder oetiska och omoraliska och skadar branschen.
Vett och etikett bör råda även i den virituella världen. Man ska vara ett föredömme, när helst tillfälle ges.
|
Ok, det är din åsikt och det respekterar jag.
Som alla kanske märker så är jag ingen som går i alla andras fotspår.. Kanske beror det på att jag är en oerhörd tävlingsmänniska
met stor vilja som gör allt för att nå mina mål vilket jag har gjort hittils. Ibland trampar man folk på tårna när man inte gör som alla
andra eller tycker som alla andra men det är upp till var och en att gå sin egen väg och tycka vad man vill bara man gör det
på ett moget och korrekt sätt..
Om ni tycker att jag har sysslat med oetiska och omoraliska affärsmetoder så är det helt ok och jag respekterar det.
/ Tomas